mandag den 14. december 2015

Landliggeren flytter i eget hus


Lysten til at flytte bloggen over på egen adresse har været der længe, men som I nok ved, var der lige en bog som skulle udgives. Nu er tiden kommet til at flytte. Jeg er så småt begyndt at samle indlæg og flytte dem over på The little black house og resten følger efterhånden, som jeg får tid.

En flytning giver altid anledning til at tænke nye tanker og ruske lidt op i sig selv. Fokus vil stadig være på haven, men suppleret med meget mere genbrug, retro og opskrifter. Jeg håber I vil flytte med og skifte En landliggers dagbog ud med The little black house i jeres linksamling på bloggen. Det vil være så hyggeligt at have jer med.

Lige nu er der selvfølgelig fokus på jul, så har du endnu ikke besøgt The little black house, så kig forbi. I dag har jeg særligt tænkt på fuglene. KLIK HER for at se alle juleindlæg.

12 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak, Lisbeth. Det glæder mig rigtig meget :-)

      Slet
  2. Och jag med, så klart! Jag kommer fortfarande ihåg de fina apelsinlyktorna du hade gjort när jag började läsa din blogg :)
    Och vilken fin bok du har skrivit, grattis!
    /Katarina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Katarina. Det ville ikke være det samme uden dig :-). Sjovt, at du tænker på appelsinlygterne. Det gjorde jeg også selv den anden dag :-)

      /Birgitte

      Slet
  3. så er jeg med over....tillykke med det nye skridt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor dejligt, Grethe. Det gør mig virkelig glad. Og, tak.

      Slet
  4. Hvordan gør du rent praktisk...med at flytte indlæg? Copy, paste? Eller skal de oprettes helt forfra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Af forskellige årsager, så opretter jeg nye indlæg over på The little black house. Nogle indlæg bruger jeg som de er og da bliver det copy-paste af tekst. Fotos uploader jeg til mediebibliotek (jeg flytter til en wordpress side). Jeg aner ikke om jeg rent teknisk kunne flytte hele bloggen via redirect. Det har jeg simpelthen ikke nok teknisk viden til, men jeg bruger anledningen til at få ryddet lidt op og nogle indlæg forsvinder helt.

      Slet
    2. Lyder som en stor opgave - men måske netop en anledning til at rydde lidt op og rette til. Jeg har overvejet det samme - synes Blogger-formatet mangler lidt udvikling, men det virker som om Google har andre prioriteringer :-)
      Pøj pøj med det Birgitte - og du er på min blogroll med din nye side :-)

      Slet
  5. Jeg kigger da ind fortsat og har noteret din nye adresse. Held og lykke med "flytteriet".

    SvarSlet

  6. Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.


    great work

    تصميم مواقع





    good job Beautiful! :)

    حراج السيارات

    SvarSlet

Det glæder mig meget, at du har lyst til at lægge en kommentar. Tak for det :-)