søndag den 18. januar 2015

Northmodern med havebrillerne på

Bænk fra Genbyg design

I dag åbnede designmessen Northmodern i Bella Centeret. En 1/2 årig indkøbermesse som efterhånden har haft mange navne. Sidste år hed den for eksempel Design Trade. Fokus er på interiør, men der er altid lidt inspiration til haven, så jeg tog havebrillerne på, og kiggede mig omkring.


Hos den franske klassiker indenfor havemøbler, Fermob , er der altid garanti for glade farver og enkelt design. 


Det danske designfirma Nordvink tænker praktisk med et havebord som også kan bruges som tørrestativ. Ret smart.


I den kuriøse ende ligger Garden Glorys meget feminine haveslanger. Jeg har lidt svært ved at se landliggermanden med en lyserød haveslange..........



Krukker i snor er det helt store hit, og de hænger overalt på messen. Her er det til venstre Anne Black og til højre House of Rym


Krukkerne fra Laos og Vietnam importeret af De fire årstider er jeg så begejstret for, at det ikke er sidste gang I ser dem.  I den nærmeste fremtid får de et helt indlæg for sig selv. 

Der var en enkelt genganger fra sidste år. Nemlig Base 212. Dem kan du se i indlægget DesignTrade 2014. Nr. 9 på årets top 10 over de mest læste indlæg i 2014.

8 kommentarer:

  1. Det ER altså også nogen fine krukker :-) så vi tåler sagtens et gensyn

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for, at du synes, Sussi. Der er nemlig pænt mange fotos fra den stand :-)

      Slet
  2. Svar
    1. Det er måske noget med en guldfarvet vandslange, Jette ;-).

      Slet
  3. Lækkert altså:0) Og den bænk fra genbyg kan jeg godt gruble lidt over...måske et fornuftigt weekendprojekt i løbet af foråret - vil være skøn til terrassen her:0)
    Skøn aften fra Katinka

    SvarSlet
  4. Den bænk fikser du nemt med dine evner :-). Du må også godt lave en til mig ;-)
    Også skøn aften til dig.

    SvarSlet
  5. Ahh, bänken är lagd på minnet och ser fram emot fler krukbilder - de är ju bara för läckra!
    Ha det gott /Lotta

    SvarSlet
  6. Godt at se - fedt du deler din tur med os andre :-)

    SvarSlet

Det glæder mig meget, at du har lyst til at lægge en kommentar. Tak for det :-)