tirsdag den 15. april 2014

Hver dag sker der noget nyt i haven


I denne tid er morgenkaffen knapt sunket før jeg går en runde i haven. Ja, nogen gange kommer den også med. For hver dag er der sket noget nyt. Et skud er vokset. Et blad har foldet sig ud. Endnu en narcis er sprunget ud. Billedet foroven tog jeg i sidste uge. Nu ser samme gruppe pæoner sådan her ud.



Sikken fest. Og, den fortsætter længe endnu. Heldigvis for nu tager jeg lige et par dage indenfor. Skærtorsdag og Langfredag står jeg i Forum til antik- og loppemarked. Jeg har ryddet op i butikken og har selvfølgelig masser af gode tilbud med til dem som interesserer sig for retro. Lørdag vender jeg spændt tilbage til haven. Hvad kan der ikke ske på et par dage.

11 kommentarer:

  1. Ja det er helt fantastisk sådan en fart de skuder de sprøde røde skud. Håber du får nogle gode dage i Forum samtidig med du kan gå og glæde dig til at vende hjem til et festfyrværkeri af sprudlende forår ;0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  2. Ja - det er helt vildt som det hele går stærkt i disse dage. Jeg vil nyde dagene i haven, mens du tager på messe! Håber du får nogle hyggelige dage :-)

    Knus!

    SvarSlet
  3. Ja, nu går det undan i haven, man måste vara ute hela tiden så att man inte missar något!
    Lycka till med antik- och loppemarked! Och Glad Påsk!
    /Katarina

    SvarSlet
  4. Der er bare fart på pæonerne - det er nu også en pænt stor busk der vokser frem der hos dig :) God messe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Frk. Anemone. Busken er også gammel og stammer fra min mormor :-)

      Slet
  5. ja, det er helt tosset som det gror derude.... mums, sikke mange flotte pæoner du har "lagt an" til - glæder mig til pæon-udsprings-tiden :-)

    SvarSlet
  6. Hej. Rigtig god fornøjelse i Forum. Det er en dejlig tid hvor alt pibler op af jorden. Rigtig god påske.

    SvarSlet

Det glæder mig meget, at du har lyst til at lægge en kommentar. Tak for det :-)