onsdag den 5. marts 2014

Internettets bedste kalender over havearrangementer på Sjælland


Internettets bedste kalender over havearrangementer på Sjælland og omegn styrer Ina fra Anna´s Plads med sikker hånd. Den er nem at navigere i og meget overskuelig. Netop overskueligheden er vigtig, fortæller Ina mig. Derfor indeholder kalenderen også kun arrangementer på Sjælland med enkelte afstikkere til for eksempel weekendens havemesse i Malmø.


Ina opsøger selv arrangementerne på diverse hjemmesider og vælger dem som hun selv har lyst til at gå til. I teorien. For selvfølgelig kan hun ikke selv nå alle de arrangementer spredt ud over Sjælland som kalenderen rummer. Det sker også at hun får en henvendelse om et arrangement. Og, de er alle indtil videre kommet med i kalenderen.

Personligt bruger jeg ofte kalenderen til lige at tjekke om der er et godt arrangement i nærheden af mig. Hvilken luksus at have Ina til at føre en kalender for mig - og dig. Tak til Ina for at gøre dette store stykke arbejde.

Kalenderen finder du HER .Prøv også at klikke på Haveevents. Her finder du både link til kalenderen og link til selv at gå på opdagelse og finde arrangementer og udflugter.

6 kommentarer:

  1. Tak for den flotte omtale.
    Jeg kan godt se, at jeg må have gjort noget ved de lidt fesne farver ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nu elsker jeg jo brunt og grønt, så jeg synes farverne er dejlige :-)

      Slet
  2. Jeg siger også tak, jeg læser kalenderen med interesse - og til Ina, synes nu farverne er nærmest raffinerede, det ser MEGET prof. ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er fuldstændig enig med dig, Sussi. Farverne er meget raffinerede og kalenderen rigtig prof. Jeg håber at der er rigtig mange som bruger den. Det fås ikke bedre.

      Slet
  3. Du har fuldstændig ret, tidligere havde jeg en fsat rubrik med link til Inas kalender og det er kun 5 min. siden jeg tænkte at jeg ville have det igen;))

    SvarSlet
    Svar
    1. To sjæle, én tanke :-). Af en eller anden mystisk grund har jeg ikke selv et link til kalenderen. Det retter jeg naturligvis op på med det samme :-)

      Slet

Det glæder mig meget, at du har lyst til at lægge en kommentar. Tak for det :-)