fredag den 13. december 2013

Pinterest - nu på dansk

Under den sidste måneds store oprydning faldt jeg over et hav af udklip med inspiration til både ude og inde. Fra før der var noget, der hed Pinterest.

For os som samler inspiration i hobetal er Pinterest et genialt koncept, men indtil nu har sitet kun været på engelsk. Nu er Pinterest også på dansk. Ved hjælp af en meget aktiv gruppe danskere er sitet oversat til dansk og det ser rigtig godt ud. Der mangler stadig oversættelse af enkelte ting, men det grundlæggende er på plads. Nok til at de der foretrækker at arbejde på dansk kan komme i gang.



Du finder Pinterest HER. Hvis du allerede har en konto på Pinterest ændrer du sproget via "Settings". Hvis vi ikke allerede deler inspirationer, så finder du mig HER.

1 kommentar:

  1. Tak for tippet - Det er ikke alt der er oversat endnu, så jeg da jeg ville tjekke dine mapper ;o)

    SvarSlet

Det glæder mig meget, at du har lyst til at lægge en kommentar. Tak for det :-)