torsdag den 12. december 2013

Patentbånd er godt til kranse


Drømmer du om at lave en krans til julen, men har ikke meget tid , så er en enkel krans svaret. Laver du den på patentbånd er den oven i købet meget nem at lave. Patentbånd har den store fordel, at det er nemt at forme, men holder formen.Og, så kan du nemt fortryde en form og ændre kransen.

Denne krans startede som en stor oval, som jeg ikke kunne få til at fungere. Det så meget mærkeligt ud. Så jeg ændrede den til et hjerte og nu er jeg tilfreds.

3 kommentarer:

  1. Ja ved du hvad - god ide .........og så ser det både godt ud og himmelsk hyggeligt :0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  2. Hej. Det ser bare godt ud. Jeg kunne også rigtig godt lide dine moskugler og de fine opstillinger. Tusind tak for inspirationen.

    SvarSlet
  3. Den er fin - og kunne snild være en der hængte på min sorte garagevæg (må lige checke om den ikke rent faktisk hænger der;0))
    Dejlig decemberdag fra Katinka

    SvarSlet

Det glæder mig meget, at du har lyst til at lægge en kommentar. Tak for det :-)