onsdag den 6. november 2013

Hvil i fred, Hanne

I dag kl.13 siger vi farvel til et fantastisk menneske og en kær blogveninde. Jeg vil altid huske Hanne for hendes dejlige smil og optimistiske tilgang til livet. De varmeste tanker sender jeg til familien - Michael, Laura og Cristina.




Har du også sendt Hanne en sidste hilsen i dag? Du kan tilføje dit indlæg her under. Klik på den grønne firkant "Add your link" eller gå her hen for at se en vejledning - og eventuelt øve dig med et andet indlæg.


5 kommentarer:

  1. Hej Birgitte
    Tak fordi du gør det muligt for os at lægge en fælles link til Hannes familie så de kan se alle de smukke blomster der bliver lagt til Hanne i dag, rundt omkring på danske haveblogs.
    Kærlig havehilsen Annette

    SvarSlet
  2. Hvor er det rørende at se alle de mindeord/tanker/blomster der er publiceret i løbet af i dag. Der er ingen tvivl om at Hanne har sat spor i os alle både for hendes fightervilje og for hendes viden og smittende humør.
    Knus

    SvarSlet
  3. Tak Birgitte fordi du ville være tovholder på denne smukke afsked til Hanne.
    Jeg er så rørt over, at så mange har sendt Hanne en sidste hilsen.

    SvarSlet
  4. Ja, det er meget rørende og overvældende, at se alle hilsner samlet. En god måde at tage afsked med et dejligt og inspirerende menneske. Hele dagen i dag har Hanne været i min bevidsthed og smilet sit dejlige smil oppe fra sin sky.

    Tak fordi I var med på at samle hilsnerne.

    SvarSlet
  5. Hvor er det smukt, Birgitte. Tusind tak skal du/I have, alle jeres varme ord og smukke blomster er tårefremkaldende, men selvfølgelig på den bedst tænkelige måde. Det varmer enormt meget, at se hvor mange mennesker min mor nåede at gøre indtryk på, i hendes alt for korte liv.

    Kærlig hilsen
    Laura, Hannes datter.

    SvarSlet

Det glæder mig meget, at du har lyst til at lægge en kommentar. Tak for det :-)