tirsdag den 3. juli 2012

Et spejlbassin er svaret på en hektisk hverdag

Countrylivs have

Efter en travl arbejdsdag på arbejdet var det skønt at afslutte dagen hos Lisbeth (Countryliv) i lørdags. Ud over hendes gode selskab og en velfortjent kop kaffe nød jeg at sidde og kigge på spejlbassinet. Det er nok noget af det mest beroligende jeg længe har oplevet.


Vand er generelt beroligende, men der er stor forskel på en brusende å, et klukkende springvand og så et spejlbassin. Det sidste er ganske enkelt ultimativ ro. 

Tak til Lisbeth for at åbne sin have for alle os glade havemennesker - og dem er vi nogle stykker af i følge weekendens besøgstal.

Hvis du vil se flere fotos fra Lisbeths have, så klik HER

6 kommentarer:

  1. Det er en smuk have.
    Hun er sku' ret dygtig, hende dér Lisbeth ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg nød også synet af Lisbeths spejlbassin - det var noget ganske særligt at opleve i virkeligheden.

    SvarSlet
  3. Kære Birgitte
    det var en fornøjelse at slutte den første dag sammen med dig ved spejlbassinet og tak fordi du kom på trods af at du både havde en lang arbejdsdag og en lang kørsel foran dig.
    Spejlbassinet var meget beundret og Jeg kan kun anbefale dig og alle andre at lave sig et spejlbassin, vi nyder det hver dag:)

    SvarSlet
  4. Lisbeths spejlbassin er meget smukt og jeg kunne sagtens sidde ved kanten og "svømme væk".

    Ulla

    SvarSlet
  5. Ser dejligt roligt ud. Spejlbassiner udtråler ro og kalder på fordybelse :)

    SvarSlet
  6. Verkligen rogivande och jättesnyggt!

    /Annika

    SvarSlet

Det glæder mig meget, at du har lyst til at lægge en kommentar. Tak for det :-)