mandag den 14. maj 2012

Vi har fået rådyrskræmsel


Sig hej til Oda. Hun er vores nye rådyrskræmsel.




Egentlig er hun en ældre dame med hårnet, som ryger cerutter og drikker kirsebærvin, men hun insisterer på at fremstå i en yngre udgave. Altså før cerutterne og kirsebærvinen. Den gang hun dansede swing og drak dry martinis. Det er okay med mig. Vi er vel alle lidt forfængelige.



Et festligt indslag i køkkenhaven og et rent genbrugsprojekt. En gammel fodbold er hovede, aflagte nylomstrømper hendes krøller, kjolen fandt jeg bagerst i skabet. Rester af stof samt knapper fra skuffen danner hendes ansigt.


15 kommentarer:

  1. Hej Oda - skøn ser hun ud ... dårende dejlige læber.
    Passer fint til en dry Martini!!

    SvarSlet
  2. Hun er vidunderlig. Jeg håber ikke, at rådyrene finder hende alt for dejlig.
    VH Nina

    SvarSlet
  3. Hvor er hun skøn. I min familie havde vi en Oda, der røg cerutter, men så hører al lighed også op :))))
    Jeg håber hun virker afskrækkende!

    SvarSlet
  4. Lyder som en god idé, måske skulle jeg prøve det. Giver du lyd, om det virker?
    Lisbeth

    SvarSlet
  5. @Lisbeth: Jeg skal nok give en tilbagemelding. Krydser fingre :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er hun lækker :P Håber ikke hun tiltrækker i stedet for :D

    SvarSlet
  7. Skøn dame, der giver køkkenhaven stil :-))
    Jeg ved godt nok ikke, hvor stor skræmmeeffekten er over for rådyr ;-)

    SvarSlet
  8. Det må man give hende! Kan godt forstå, at hun er mere til den yngre udgave. På den anden side ville den ældre udgave muligvis skræmme flere på flugt? :-) Herlig idé under alle omstændigheder!

    SvarSlet
  9. Jeg synes mit møde med Oda, var en fornøjelse.
    Hun er da meget særlig og hendes familie har go' humor!

    :-) Dorthe

    SvarSlet
  10. Hvor er jeres Oda skøn :-D Men jeg håber at rådyrene synes at hun er rigtigt skræmmende.

    SvarSlet
  11. pift........hvor er hun skøn Birgitte - håber ikk ehun virker modsat og tiltrækker i stedet ;0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  12. Hun er da hyggelig, man får næste lyst til at trække en stol hen ved siden af hende og drikke en kop kaffe :-)

    SvarSlet
  13. Hun er da FANTASTISK.... Håber hun virker. Hun at flytte lidt på hende ind imellem :0)

    SvarSlet
  14. Ha, ha, god historie om Oda - kan lige se typen for mig ;-)

    Kh. Marlene

    SvarSlet

Det glæder mig meget, at du har lyst til at lægge en kommentar. Tak for det :-)