torsdag den 15. december 2011

Julekalender #15 - Grankogler

Jeg har før fundet inspiration hos Charlotte med bloggen Trädgårdflow og nu er det sket igen. Min lille opstammede buksbom har fået selskab her til jul.


Endnu en nem dekoration, som hverken kræver tid eller det helt store dekorationskørekort. Blot en dejlig tur i skoven for at fylde lommerne med kogler.

Charlotte har selvfølgelig bidraget med en helt særlig - nem og enkel - dekoration på Trädgårdsmästerens "Pysseltippen från bloggvännerne". 96 tips til at pynte op til jul ude og inde er det foreløbig blevet til fra svenske og danske blogvenner. Jeg kan varmt anbefale at kigge forbi - og bidrage, hvis du har et godt tip. Jeg lægger et link i højre side, Så kan du altid vende tilbage en anden dag.

Hvis du vil se bare én ny blog - og allerede kender Charlottes Trädgårdsflow - så kig forbi The Swenglish Home. Personligt er jeg ret begejstret for hendes leg med rosenkål...........

4 kommentarer:

  1. Kære Birgitte

    Du er da fuld af gode idéer. Tak for dem. Den med koglerne vil jeg fluks tage til mig!

    SvarSlet
  2. Hvor ser det fint ud med grankogler omkring din lille opstammede buksbom.
    Jeg er også vild med The Swenglish Home - hun har sådan en super smag, og jeg lagde især også mærke til hendes rosenkål-dekorationer. Lavede en enkelt blomst, men de bliver jo hurtigt kedelige indendørs, så jeg har planer om at lave noget udendørs i stedet for.

    SvarSlet
  3. Hvor er det en enkel og sød idé. Hvem der havde en spandfuld kogler stående :-)

    SvarSlet
  4. Hej Birgitte
    Dejligt med gode ideer og det kan man jo altid finde her på din blog.
    Jeg vil da ind og se på de forskellige tips fra de forskellige - der er sikkert mange forskellige gode ting.
    Jeg har i spandevis af kogler så vil da bruge lidt flere efter at have læst dit indlæg.
    God advents weekend..
    Mange hilsener Karina

    SvarSlet

Det glæder mig meget, at du har lyst til at lægge en kommentar. Tak for det :-)