torsdag den 1. september 2011

Shop-amok i Biltema

Kan man gå shop-amok i Biltema? Tjahhh, jeg oplevede i hvert fald noget der lignede i går og rystede smilende på hovedet.


Egentlig skulle jeg bare have nogle af de billige optændingspinde. Flere har tippet, at de er gode som planteskilte. 45 kroner for noget der ligner minimum et årtis forbrug af plantepinde. Det giver mening.

60 kroner for 4 kg. solsikkefrø. Jamen fuglene skal jo have mad! Og, med alt det regn har jeg da brug for mange havehandsker. Med disse får jeg ikke engang våde fingre. 50 kroner lyder rimeligt. Og, snor, kan man få for meget af det? 25 kroner for 95 m hampsnor er svært at sige nej til.

Det første planteskilt er sat.


Indrømmet det sætter fantasien på en prøve det bed, men hvis jeg nu siger lavendelhæk, dybtgule dagliljer og høje røde staudevalmuer, så hjælper det måske. Fortsættelsen følger til næste år.

4 kommentarer:

  1. Jeg har også været på den med snor fra Biltema. Hvis jeg kommer forbi en forretning må jeg absolut have de "plantepinde" du viser. Dem kan man ikke få for mange af.

    SvarSlet
  2. Altså de pinde ønsker jeg mig også - jeg har brugt ispinde (fra panduro hobby), men de mugner.
    Dit bed bliver skønt og farverigt, dejligt at have noget smukt at glæde sig til:)

    SvarSlet
  3. Med de plantepinde kan jeg godt pakke sammen med mit persienne-afklip!! ;o) Nu skal jeg så bare finde den omtalte butik...

    SvarSlet
  4. Ja, de plantepinde er da bare smarte, og søde. Jeg er også forbruger af persienne-afklip, Fru Friis. De er praktiske, men kønne... nah, ikke så meget :-)
    Jeg er også sikker på at du nok skal få et flot bed til næste år, Birgitte.

    SvarSlet

Det glæder mig meget, at du har lyst til at lægge en kommentar. Tak for det :-)