torsdag den 24. marts 2011

En dejlig gave på en dejlig dag

Jeg tror sørme, at manden i huset læser En landliggers Dagbog, for se lige, hvad jeg har fået :-)


Morgenmad på sengen og et par røde træsko i gave er den perfekte start på en fødselsdag. Og, når solen så også skinner fra en skyfri himmel, er det skønt med en frieftermiddag med plads til havebesøg og kunst.

I G.N.Brandts have i Ordrup var der sørget for et helt tæppe af min yndlingsforårsbebuder, Dorthealiljen.


Det er første gang jeg besøger haven, men bestemt ikke sidste. På vejen hjem smuttede jeg forbi Øregaard Museum, hvor de har en udstilling med Franciska Clausen. Det har naturligvis ikke noget med have at gøre, men den kan alligevel varmt anbefales, hvis du interesserer dig for kunst.

Nu vil jeg tage mine røde træsko på og klapre ned ad trappen. Hen om hjørnet og spise dim sum. Det kan kun blive godt med sådan en dejlig dag i bagagen.

12 kommentarer:

  1. Jeg synes nok der var noget bekendt over de træsko.

    SvarSlet
  2. Kære Birgitte,
    Tillykke med fødselsdagen. Sikke nogle smarte træsko, de er da næsten også for smarte til at gå i haven i.

    SvarSlet
  3. Til lykke med dagen! Og sikke nogle fine gaver både træsko og morgenmad på sengen.
    G.N. Brandts Have kommer jeg vist til at besøge en dag.

    Fortsat god dag.
    Ina

    SvarSlet
  4. These boots are made for øh træsko, ser fantastiske ud, så er du vist næsten klædt på til den kommende sæson. God mand du har :-)
    Henrik

    SvarSlet
  5. Vilken toppendag, grattis på födelsedagen! Supersnygga träskor!
    Hälsningar
    Katarina

    SvarSlet
  6. Det lyder som en sød og betænksom mand du har, som kan fornemme hvad du ønsker dig af en dejlig dag. Stort tillykke med fødselsdagen :-)

    SvarSlet
  7. Har den äran att gratulera till din födelsedag, din make som vet vad du vill ha och till dina röda vackra träskor.

    Kram Anna Vattenkanna

    SvarSlet
  8. Hva??!! Har vi fødselsdag?? Et stort tillykke herfra. Ja, jeg må jo vente nogel dage endnu :-)

    SvarSlet
  9. Stort tillykke Birgitte. Både med dagen, de nye træsko og din lydhøre mand.

    SvarSlet
  10. Et forsinket tillykke herfra med fødselsdagen..
    Og skønne træsko må jeg sige.
    Sikke et skønt syn med alle de dorthea liljer..
    God weekend herfra :)

    SvarSlet
  11. Fantastisk - Hvor er de skønne :0))))))

    ... og så lige et forsinket tillykke med fødselsdagen i går. Det lyder som en rigtig dejlig fødselsdag på en dejlig forårsdag.

    God weekend.

    Bedste hilsner fra Mette

    SvarSlet
  12. Stort GRATTIS till dig i efterskott ! Vilka härliga träskor, han har nog tjyvläst din blogg, hihi ! Bilderna på Dorthealiljen, Klosterliljan som vi kallar den, var helt bedååårande :-)
    Ha en skön vårhelg
    Lisa/Lisas trädgård

    SvarSlet

Det glæder mig meget, at du har lyst til at lægge en kommentar. Tak for det :-)