mandag den 31. januar 2011

Haver i København

Snart kommer ikke kun den tid, hvor vi skal i haven, men også den tid på året, hvor en af fornøjelserne er at tage på haveudflugt. I eftermiddag har jeg været lidt på forkant og har lavet et lille lysbilledshow med de 5 haver i København, som jeg besøger jævnligt. Det er haver jeg besøger hele året, og hvor jeg henter meget inspiration. De har alle været omtalt her på bloggen, men nu er de altså samlet her som en lille appetitvækker.

Du finder omtale af dem - og en håndfuld andre - via dette link: Haver i København


6 kommentarer:

  1. Kanonbra, de ska jag besöka vid kommande Köpenhamnsbeök! Tusen tack för tipsen!
    Hälsningar
    Katarina

    SvarSlet
  2. Vilka underbara parker du har nära till. Får se om det blir något besök vid tillfälle, var länge sedan jag var i Köpenhamn nu. Jag gillade ditt mossiga inlägg igår ! Gillar mossa väldigt mycket, tack för länktips !
    Lisa/Lisas trädgård

    SvarSlet
  3. Kære Birgitte tusind tak for nogle skønne billeder og gode besøgstips, jeg glæder mig til at opleve dem for jeg er generelt ikke så god til at huske den slags oplevelser i København

    SvarSlet
  4. Sikke dog nogle fine steder du har fundet, især til os der skal ind med fire-toget, er det godt med nogle grønne tips i storbyens hurlumhej!
    Jeg er selv blevet positiv overrasket over at gå ind og se haven ved Københavns Rådhus, ikke noget stort men rigtig fint :o)
    kh fra fru friis

    SvarSlet
  5. Selv for en Københavner er her rigtig gode tips - jeg har faktisk ikke været alle stederne.
    Når vi tager i sommerhus hver weekend i sæsonen, så får jeg ikke lige foretaget sådanne blomsterbesøg lidt længere væk fra bolig og arbejdsplads - men måske kan det lykkes for mig i år med den gode inspiration fra dig.
    Fantastiske billedserier - ren nydelse at se på.

    SvarSlet
  6. Dejligt at I kan bruge mine tips! Rådhushaven må jeg med skam melde, at jeg selv endnu ikke har set, men den er skrevet på listen.

    Bedste hilsner
    Birgitte

    SvarSlet

Det glæder mig meget, at du har lyst til at lægge en kommentar. Tak for det :-)